10 клас АКАДЕМІЧНИЙ РІВЕНЬ (Універсальний профіль)
(2016-2017 н.р.)
№
|
Тема
|
Дата
|
Д/з
|
Навчальні досягнення учнів
|
35 год
І семестр 16 год (1 год/тиждень)
ІІ семестр 19 год (1 год/тиждень)
І семестр
|
||||
І. Інформаційні технології у навчанні (2 год)
1.1 Навчання в Інтернеті (1 год)
|
||||
1
|
Огляд
українських та зарубіжних освітніх веб-ресурсів. Веб-енциклопедій.
Інтерактивне дистанційне навчання.
|
238
|
Учень
описує:
·
технологію перекладу текстів за допомогою електронних словників і
програм-перекладачів;
наводить приклади:
·
веб-ресурсів для дистанційного навчання;
·
веб-енциклопедій.
вміє:
·
використовувати веб-енциклопедії для здобуття необхідних навчальних даних;
·
перекладати тексти з іноземної мови за допомогою електронних словників і
програм-перекладачів; ·
навчатися використовувати програмні засоби для вивчення іноземних мов
|
|
1.2 Програмні засоби навчання
іноземних мов (1 год)
|
||||
2
|
Електронні
словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Мультимедійні курси
вивчення іноземних мов.
|
291
|
||
2. Текстовий процесор (7 год)
|
||||
3
|
Перегляд
документа в різних режимах. Друкування документа.
|
5-16
|
Учень:
називає:
·
види списків;
·
об’єкти сторінки документа та їх властивості;
·
елементи таблиці та їх властивості;
·
види графічних зображень в текстовому документі та їх властивості;
пояснює:
·правила
стильового оформлення документів різних типів;
·
поняття шаблону документа;
·
призначення схеми документа;
·
призначення різних режимів перегляду документів;
вміє:
·
переглядати документ в різних режимах;
·
використовувати різні режими перегляду документа;
·
використовувати майстер створення документів;
·
використовувати стилі символів та абзаців для форматування тексту;
·
створювати документи на основі шаблону документа;
·
використовувати інструменти для креслення й налаштування властивостей таблиць
у текстовому документі;
·
використовувати схему документа для перегляду його змісту та навігації в
ньому;
·
використовувати редактор формул;
·
створювати нумеровані й марковані списки;
·
імпортувати зображення в текстовий документ;
·
налаштувати середовище користувача текстового процесора; · створювати в текстовому
документі таблиці довільного рівня складності;
·
вставляти в документ графічні побудови та налаштовувати їхні властивості;
·
налаштовувати параметри сторінок та створювати колонтитули;
·
роздруковувати документ
|
|
4
|
Створення
нумерованих і маркованих списків. Налаштування параметрів сторінок. Створення
колонтитулів.
|
16-23
|
||
5
|
Таблиці в
тектових документах.
|
23-35
|
||
6
|
Вставлення
зображень у текстовий документ і налаштування їхніх властивостей.
Практична робота №1: "Робота з таблицями і
зображеннями у текстових документах"
|
35-43
|
||
7
|
Робота з
редактором формул.
Практична робота №2: "Робота з
редактором формул"
|
43-50
|
||
8
|
Використання
стилів, правила стильового оформлення документів різних типів. Поняття про
схему документа. Автоматичне створення змісту документа.
|
50-61
|
||
9
|
Поняття
про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра. Настроювання
середовища користувача текстового процесора.
Практична робота №3: "Використання стилів і
шаблонів документа"
|
61-71
|
||
10
|
Узагальнення
і систематизація знань
|
|||
ТО 1
|
||||
3. Комп'ютерні презентації (6 год)
|
||||
11
|
Поняття
презентації та комп'ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові
та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених
для створення і демонстрації презентацій.
|
71-80
|
Учень
пояснює:
·
поняття та призначення презентацій та комп’ютерних презентацій;
·
правила добору стильового оформлення слайдів презентації;
·
принципи дизайну слайдів презентації;
порівнює:
·
властивості слайдових та потокових презентацій;
описує:
·
призначення й можливості використання програмних засобів, призначених для
створення презентацій;
·
спосіб застосування ефектів анімації до процесу змінення слайдів та об’єктів
на слайдах;
·
способи показу презентацій; вміє:
·
створювати презентацію за допомогою майстра, з шаблону, на базі іншої
презентації та з порожніх слайдів;
·
розробляти структуру презентації;
·
добирати стильове оформлення презентації та дизайн слайдів;
·
застосовувати основні принципи дизайну слайдів при створенні презентації;
·
додавати до слайдів текст і зображення та налаштовувати їх параметри;
·
додавати до об’єктів на слайдах анімаційні ефекти;
·
налаштовувати анімаційні ефекти змінювання слайдів;
·
зберігати презентацію в різних форматах і відтворювати її як у середовищі
програми розробки презентацій, так і за допомогою інших засобів
|
|
12
|
Створення
презентацій за допомогою майстра автозмісту та шаблонів оформлення, створення
порожньої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття
презентації та збереження її в різних форматах.
|
80-89
|
||
13
|
Створення
текстових написів і вставлення графічних зображень на слайди презентації.
Практична робота №4: "Розробка слайдової презентації"
|
89-99
|
||
14
|
Додавання
анімаційних ефектів до об'єктів слайда. Анімаційні ефекти змінювання
слайдів.
|
99-108
|
||
15
|
Демонстрація
презентації у різних програмних середовищах.
Практична робота №5: "Анімація в слайдових презентаціях"
|
108-118
|
||
16
|
Узагальнення
і систематизація знань
|
|||
Тематичне оцінювання 2
|
№
|
Тема
|
Дата
|
Д/з
|
Навчальні досягнення учнів
|
35 год
І семестр 16 год (1 год/тиждень) ІІ семестр 19 год (1 год/тиждень)
ІІ семестр
|
||||
4. Системи опрацювання
табличних даних
(11 год)
4.1 Електронні таблиці. Табличний процесор
(5 год)
|
||||
17
|
Поняття ЕТ. Запуск табличного процесора, відкриття й збереження
документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Поняття про книги,
аркуші, рядки, стовпці, клітинки. Навігація аркушем і книгою; виділення
елементів книги й аркушу.
|
118-130
|
Учень
описує:
·
поняття електронної книги, аркушу,
рядка, стовпця, клітинки, діапазону клітинок;
·
способи навігації на аркуші і в
книзі;
· формати даних: числовий, грошовий,
текстовий, дата;
· способи введення різних форматів;
· види помилок під час введення даних і
формул та способи їх усунення;
· призначення основних панелей
інструментів табличного процесора та кнопок на них;
називає:
·
сполучення клавіш для переміщення
табличного курсора на початок та в кінець аркушу, рядка, стовпця;
пояснює:
· правила запису абсолютних, відносних та
мішаних посилань на клітинки та діапазони клітинок;
· правила запису формул і використання
адрес клітинок і діапазонів у формулах;
· правила перетворення абсолютних,
відносних та мішаних посилань під час копіювання формул;
використовує:
· автозаповнення клітинок для прискорення
введення даних;
· майстер діаграм;
вміє:
· переміщувати табличний курсор на аркуші
і в книзі;
· вводити дані і формули у клітинки та
редагувати їх вміст;
· виділяти діапазони клітинок із
заданою адресою;
· форматувати дані, клітинки та діапазони
клітинок;
· форматувати дані, клітинки та діапазони
клітинок;
· копіювати, переміщувати й вилучати
вміст клітинок і діапазонів клітинок;
· записувати абсолютні, відносні та
змішані посилання на клітинки і діапазони клітинок
|
|
18
|
Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту.
|
130-138
|
||
19
|
Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення.
Практична робота №6: "Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора" |
138-147-148
|
||
20
|
Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок.
|
148-154
|
||
21
|
Використання найпростіших формул. Абсолютні, відності та мішані
посилання на клітинки і діапазони клітинок. Посилання на клітинки з інших
аркушів та з інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час
копіювання.
Практична робота №7: "Використання формул в електронних таблицях" |
154-163-164
|
||
4.2 Аналіз даних у середовищі
табличного процесора
(6 год) |
||||
22
|
Призначення й використання основних математичних, статистичних,
логічних функцій табличного процесора.
|
164-180
|
Учень
описує:
· мету та способи фільтрування даних у
таблицях;
·
критерії визначення типу діаграми
для кращого відображення рядів даних;
· призначення зведених таблиць і засобів знаходження
проміжних підсумків, а також відмінність між ними;
· призначення і методику умовного
форматування даних;
наводить приклади:
·
математичних, статистичних,
логічних функцій табличного процесора;
вміє:
· знаходити в таблиці дані, що
відповідають довільним критеріям, побудованим з використанням логічних
функцій «І» та «АБО»;
· сортувати дані в таблицях за значенням
одного чи кількох полів;
· визначати підсумкові
характеристики для табличних даних;
· виконувати умовне форматування даних;
· визначати тип діаграми, що найкраще
відображатиме один чи кілька рядів даних;
· змінювати тип і вид діаграми;
· задавати діапазон вхідних даних для
діаграми й діапазон даних для кожного ряду;
· налаштування параметрів відображення
діаграм, поле даних та рядів даних;
· застосовувати основні математичні,
статистичні, логічні, текстові функції для аналізу й опрацювання даних;
· використовувати розширені фільтри для
вибору даних з таблиць за складними критеріями;
· знаходження підсумкових величин для
груп рядків таблиці;
· використовувати зведені таблиці для
комплексного аналізу табличних даних
|
|
23
|
Графічний аналіз рядів даних. Різновиди діаграм, їх створення та
налаштування.
Практична робота №8: "Графічний аналіз рядів даних" |
180-193
|
||
24
|
Практична робота №9: "Аналіз даних з використанням функцій
табличного процесора"
|
193-194
|
||
25
|
Сортування й фільтрування даних у таблицях. Автоматизоване
вибирання даних із таблиць. Умовне форматування даних.
|
194-208
|
||
26
|
Використання розширених фільтрів. Проміжні підсумки та зведені
таблиці.
Практична робота №10: "Фільтрування даних й обчислення підсумкових характеристик" |
208-214-215
|
||
27
|
Узагальнення і систематизація знань
|
|||
Тематичне оцінювання 3
|
||||
5. Служби Інтернету (6
год)
5.1. Електронна пошта (3 год) |
||||
28
|
Принципи функціонування ЕП. Огляд програм для роботи з ЕП.
|
215-222
|
Учень
описує:
· принципи функціонування послуг
електронної пошти;
·
послідовність дій під час
листування за допомогою поштового клієнта та веб-інтерфейсу;
· елементи адреси електронної пошти;
називає:
·
поштові протоколи;
наводить приклади:
·
адрес електронної пошти;
формулює:
·
правила етикету електронної
переписки;
вміє:
·
запускати поштовий клієнт та
завершувати роботу з ним;
· настроювати параметри середовища
поштового клієнта;
· створювати та вилучати обліковий запис
електронної пошти через веб-інтерфейс;
· змінювати та поновлювати пароль
поштової скриньки, якщо його забуть;
· управляти електронними повідомленнями:
складати, надсилати, отримувати, вилучати й роздруковувати повідомлення,
вказувати тему повідомлення, перевіряти його правопис, надсилати повідомлення
з зазначенням терміновості, відповідати на повідомлення й перенаправлення й
перенаправляти їх;
· управляти вмістом папок поштової скриньки:
переміщувати між папками, переміщувати повідомлення з однієї папки до іншої,
відновлювати вилучені повідомлення, очищувати поштову скриньку;
· копіювати й переміщувати текст як в
межах повідомлення, так і з повідомлення до зовнішнього джерела і навпаки;
Вкладати файли у
повідомлення, вилучати вкладені файли, а також зберігати файли у повідомлень
на комп’ютері;
· створювати, редагувати й вилучати й
вилучати записи в адресній книзі;
· оновлювати адресну книгу після
отримання повідомлення;
· створювати й використовувати списки
розсилання
|
|
29
|
Робота з ЕП через веб-інтерфейс: реєстрація поштової скриньки,
надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, навігація серед папок,
вилучення повідомлень, вкладання файлів.
Практична робота №11: "Електронне листування через веб-інтерфейс" |
222-234
|
||
30
|
Робота з поштовим клієнтом: управління обліковими записами,
надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, використання шаблонів
повідомлень, розміщення повідомлень у папках, вилучення повідомлень. Перегляд
атрибутів повідомлень, вкладання файлів, використання адресної книги, списків
розсилань, довідкової системи. Створення власних шаблонів листів. Етикет
електронного листування.
Практична робота№12: "Електронне листування за допомогою поштового клієнта" |
234-251
|
||
5.2. Інтерактивне спілкування
(3 год)
|
||||
31
|
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи
функціонування служби, огляд популярних програм.
|
251-266
|
Учень
пояснює:
· поняття миттєвого повідомлення;
·
принцип функціонування служби
обміну миттєвими повідомленнями;
· правила етикету інтерактивного спілкування;
· принцип функціонування форуму;
наводить приклади:
·
програм обміну миттєвими
повідомленнями;
· інтерактивних чатів;
· тематичних інтернет – форумів;
вміє:
·
реєструватися у службі обміну
миттєвими повідомленнями;
· завантажувати та встановлювати програму
обміну миттєвими повідомленнями;
· отримувати ідентифікаційний номер у
програмі обміну миттєвими повідомленнями;
· налаштовувати параметри обміну запису в
програмі обміну миттєвими повідомленнями;
· запускати на виконання та завершувати
роботу з програмою обміну миттєвими повідомленнями;
· знаходити співрозмовників і запрошувати
їх до мережі обміну миттєвими повідомленнями;
· налаштовувати списком контактів;
· надсилати та отримувати повідомлення;
· надсилати й отримувати файли в програмі
обміну миттєвими повідомленнями;
· реєструватися й спілкуватися в чаті;
· реєструватися в інтернет- форумі;
· брати участь в обговореннях на інтернет
– форумах.
|
|
32
|
Реєстрація в службі обміну миттєвими повідомленнями. Створення й
ведення списку контактів, надсилання текстових, графічних та
відеоповідомлень.
Практична робота №13: "Обмін миттєвими повідомленнями" |
266-267
|
||
33
|
Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь в обговореннях.
Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування.
Практична робота №14: "Спілкування на форумах та в чатах" |
267-282-283
|
||
34
|
Узагальнення та систематизація знань
|
|||
Тематичне оцінювання 4
|
||||
35
|
Семестрове оцінювання
|
Немає коментарів:
Дописати коментар