Календарне планування універсальний профіль

10 клас АКАДЕМІЧНИЙ РІВЕНЬ (Універсальний профіль)

(2016-2017 н.р.)

Тема     
 Дата
 Д/з
Навчальні досягнення учнів 

 35 год                    
  І семестр 16 год (1 год/тиждень)
 ІІ семестр 19 год
 (1 год/тиждень)

І семестр



І. Інформаційні технології у навчанні (2 год)
1.1 Навчання в Інтернеті (1 год)



Огляд українських та зарубіжних освітніх веб-ресурсів. Веб-енциклопедій. Інтерактивне дистанційне навчання.

238
Учень
описує:
 · технологію перекладу текстів за допомогою електронних словників і програм-перекладачів;
 наводить приклади:
 · веб-ресурсів для дистанційного навчання;
· веб-енциклопедій.
вміє:
· використовувати веб-енциклопедії для здобуття необхідних навчальних даних;
· перекладати тексти з іноземної мови за допомогою електронних словників і програм-перекладачів; · навчатися використовувати програмні засоби для вивчення іноземних мов

1.2 Програмні засоби навчання
іноземних мов (1 год)


Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Мультимедійні курси вивчення іноземних мов.

291 

2. Текстовий процесор (7 год) 



 3
Перегляд документа в різних режимах. Друкування документа.

5-16 
Учень:
називає:
· види списків;
 · об’єкти сторінки документа та їх властивості;
 · елементи таблиці та їх властивості;
 · види графічних зображень в текстовому документі та їх властивості;
пояснює:
·правила стильового оформлення документів різних типів;
· поняття шаблону документа;
· призначення схеми документа;
 · призначення різних режимів перегляду документів;
 вміє:
· переглядати документ в різних режимах;
· використовувати різні режими перегляду документа;
 · використовувати майстер створення документів;
· використовувати стилі символів та абзаців для форматування тексту;
· створювати документи на основі шаблону документа;
· використовувати інструменти для креслення й налаштування властивостей таблиць у текстовому документі;
 · використовувати схему документа для перегляду його змісту та навігації в ньому;
· використовувати редактор формул;
 · створювати нумеровані й марковані списки;
 · імпортувати зображення в текстовий документ;
 · налаштувати середовище користувача текстового процесора; · створювати в текстовому документі таблиці довільного рівня складності;
· вставляти в документ графічні побудови та налаштовувати їхні властивості;
· налаштовувати параметри сторінок та створювати колонтитули;
 · роздруковувати документ
 4
 Створення нумерованих і маркованих списків. Налаштування параметрів сторінок. Створення колонтитулів. 

 16-23
 5
Таблиці в тектових документах.  

23-35 
 6
Вставлення зображень у текстовий документ і налаштування їхніх властивостей. 
Практична робота №1: "Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах"

35-43
 7
Робота з редактором формул.
 Практична робота №2: "Робота з редактором формул"

 43-50
 8
Використання стилів, правила стильового оформлення документів різних типів. Поняття про схему документа. Автоматичне створення змісту документа. 

 50-61
 9
Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра. Настроювання середовища користувача текстового процесора.  
Практична робота №3: "Використання стилів і шаблонів документа"

61-71 
 10
Узагальнення і систематизація знань 



 ТО 1




 3. Комп'ютерні презентації (6 год)



11 
Поняття презентації та комп'ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій. 

71-80 
Учень
пояснює:
· поняття та призначення презентацій та комп’ютерних презентацій;
 · правила добору стильового оформлення слайдів презентації;
· принципи дизайну слайдів презентації;
порівнює:
 · властивості слайдових та потокових презентацій;
описує:
· призначення й можливості використання програмних засобів, призначених для створення презентацій;
· спосіб застосування ефектів анімації до процесу змінення слайдів та об’єктів на слайдах;
 · способи показу презентацій; вміє:
 · створювати презентацію за допомогою майстра, з шаблону, на базі іншої презентації та з порожніх слайдів;
 · розробляти структуру презентації;
· добирати стильове оформлення презентації та дизайн слайдів;
· застосовувати основні принципи дизайну слайдів при створенні презентації;
 · додавати до слайдів текст і зображення та налаштовувати їх параметри;
· додавати до об’єктів на слайдах анімаційні ефекти;
· налаштовувати анімаційні ефекти змінювання слайдів;
 · зберігати презентацію в різних форматах і відтворювати її як у середовищі програми розробки презентацій, так і за допомогою інших засобів
 12
Створення презентацій за допомогою майстра автозмісту та шаблонів оформлення, створення порожньої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах.

80-89 
 13
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайди презентації.
 Практична робота №4: "Розробка слайдової презентації"

89-99 
 14
Додавання анімаційних  ефектів до об'єктів слайда. Анімаційні ефекти змінювання слайдів.

 99-108
 15
 Демонстрація презентації у різних програмних середовищах.
Практична робота №5: "Анімація в слайдових презентаціях"

 108-118
 16
 Узагальнення і систематизація знань 



Тематичне оцінювання 2




Тема     
 Дата
 Д/з
Навчальні досягнення учнів  

 35 год              
      І семестр 16 год (1 год/тиждень)
  ІІ семестр 19 год (1 год/тиждень)
ІІ семестр


 4. Системи опрацювання табличних даних
(11 год)
4.1 Електронні таблиці. Табличний процесор
 (5 год) 
 17
Поняття ЕТ. Запуск табличного процесора, відкриття й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Поняття про книги,  аркуші, рядки, стовпці, клітинки. Навігація аркушем і книгою; виділення елементів книги й аркушу.

 118-130
 Учень
описує:
· поняття електронної книги, аркушу, рядка, стовпця, клітинки, діапазону клітинок;
 · способи навігації на аркуші і в книзі;
· формати даних: числовий, грошовий, текстовий, дата;
· способи введення різних форматів;
· види помилок під час введення даних і формул та способи їх усунення;
· призначення основних панелей інструментів табличного процесора та кнопок на них;
називає:
 · сполучення клавіш для переміщення табличного курсора на початок та в кінець аркушу, рядка, стовпця;
пояснює:
· правила запису абсолютних, відносних та мішаних посилань на клітинки та діапазони клітинок;
· правила запису формул і використання адрес клітинок і діапазонів у формулах;
· правила перетворення абсолютних, відносних та мішаних посилань під час копіювання формул;
використовує:
· автозаповнення клітинок для прискорення введення даних;
· майстер діаграм;
вміє:
· переміщувати табличний курсор на аркуші і в книзі;
· вводити дані і формули у клітинки та редагувати їх вміст;
· виділяти діапазони клітинок із заданою адресою;
· форматувати дані, клітинки та діапазони клітинок;
· форматувати дані, клітинки та діапазони клітинок;
· копіювати, переміщувати й вилучати вміст клітинок і діапазонів клітинок;
· записувати абсолютні, відносні та змішані посилання на клітинки і діапазони клітинок
 18
Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту. 

 130-138
 19
Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення.
Практична робота №6: "Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора"

138-147-148 
20 
 Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок.

148-154 
 21
 Використання найпростіших формул. Абсолютні, відності та мішані посилання на клітинки і діапазони клітинок. Посилання на клітинки з інших аркушів та з інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання.
Практична робота №7: "Використання формул в електронних таблицях"

 154-163-164
4.2 Аналіз даних у середовищі табличного процесора
 (6 год)
  
22 
 Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора.

 164-180
Учень
описує:
· мету та способи фільтрування даних у таблицях;
 · критерії визначення типу діаграми для кращого відображення рядів даних;
· призначення  зведених таблиць і засобів знаходження проміжних підсумків, а також відмінність між ними;
· призначення і методику умовного форматування даних;
наводить приклади:
 · математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора;
вміє:
· знаходити в таблиці дані, що відповідають довільним критеріям, побудованим з використанням логічних функцій «І» та «АБО»;
· сортувати дані в таблицях за значенням одного чи кількох полів;
· визначати підсумкові характеристики для табличних даних;
· виконувати умовне форматування даних;
· визначати тип діаграми, що найкраще відображатиме один чи кілька рядів даних;
· змінювати тип і вид діаграми;
· задавати діапазон вхідних даних для діаграми й діапазон даних для кожного ряду;
· налаштування параметрів відображення діаграм, поле даних та рядів даних;
· застосовувати основні математичні, статистичні, логічні, текстові функції для аналізу й опрацювання даних;
· використовувати розширені фільтри для вибору даних з таблиць за складними критеріями;
· знаходження підсумкових величин для груп рядків таблиці;
· використовувати зведені таблиці для комплексного аналізу табличних даних
23 
 Графічний аналіз рядів даних. Різновиди діаграм, їх створення та налаштування.
Практична робота №8: "Графічний аналіз рядів даних"

180-193 
 24
 Практична робота №9: "Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора"

193-194 
25 
 Сортування й фільтрування даних у таблицях. Автоматизоване вибирання даних із таблиць. Умовне форматування даних.

194-208 
 26
 Використання розширених фільтрів. Проміжні підсумки та зведені таблиці.
Практична робота №10: "Фільтрування даних й обчислення підсумкових характеристик"

208-214-215 
 27
 Узагальнення і систематизація знань  



Тематичне оцінювання 3 



  5. Служби Інтернету (6 год)
5.1. Електронна пошта (3 год)
 
 28
 Принципи функціонування ЕП. Огляд програм для роботи з ЕП.

 215-222
Учень
описує:
· принципи функціонування послуг електронної пошти;
 · послідовність дій під час листування за допомогою поштового клієнта та веб-інтерфейсу;
· елементи адреси електронної пошти;
називає:
 · поштові протоколи;
наводить приклади:
 · адрес електронної пошти;
формулює:
 · правила етикету електронної переписки;
вміє:
 · запускати поштовий клієнт та завершувати роботу з ним;
· настроювати параметри середовища поштового клієнта;
· створювати та вилучати обліковий запис електронної пошти через веб-інтерфейс;
· змінювати та поновлювати пароль поштової скриньки, якщо його забуть;
· управляти електронними повідомленнями: складати, надсилати, отримувати, вилучати й роздруковувати повідомлення, вказувати тему повідомлення, перевіряти його правопис, надсилати повідомлення з зазначенням терміновості, відповідати на повідомлення й перенаправлення й перенаправляти їх;
· управляти вмістом папок поштової скриньки: переміщувати між папками, переміщувати повідомлення з однієї папки до іншої, відновлювати вилучені повідомлення, очищувати поштову скриньку;
· копіювати й переміщувати текст як в межах повідомлення, так і з повідомлення до зовнішнього джерела і навпаки;
Вкладати файли у повідомлення, вилучати вкладені файли, а також зберігати файли у повідомлень на комп’ютері;
· створювати, редагувати й вилучати й вилучати записи в адресній книзі;
· оновлювати адресну книгу після отримання повідомлення;
· створювати й використовувати списки розсилання
 29
Робота з ЕП через веб-інтерфейс: реєстрація поштової скриньки, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, навігація серед папок, вилучення повідомлень, вкладання файлів.
Практична робота №11: "Електронне листування через веб-інтерфейс"

 222-234
 30
 Робота з поштовим клієнтом: управління обліковими записами, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, використання шаблонів повідомлень, розміщення повідомлень у папках, вилучення повідомлень. Перегляд атрибутів повідомлень, вкладання файлів, використання адресної книги, списків розсилань, довідкової системи. Створення власних шаблонів листів. Етикет електронного листування.
Практична робота№12: "Електронне листування за допомогою поштового клієнта"

 234-251
 5.2. Інтерактивне спілкування (3 год)  
 31
Поняття миттєвого  повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм. 

251-266 
Учень
пояснює:
· поняття миттєвого повідомлення;
 · принцип функціонування служби обміну миттєвими повідомленнями;
· правила етикету інтерактивного спілкування;
· принцип функціонування форуму;
наводить приклади:
 · програм обміну миттєвими повідомленнями;
· інтерактивних чатів;
· тематичних інтернет – форумів;
вміє:
 · реєструватися у службі обміну миттєвими повідомленнями;
· завантажувати та встановлювати програму обміну миттєвими повідомленнями;
· отримувати ідентифікаційний номер у програмі обміну миттєвими повідомленнями;
· налаштовувати параметри обміну запису в програмі обміну миттєвими повідомленнями;
· запускати на виконання та завершувати роботу з програмою обміну миттєвими повідомленнями;
· знаходити співрозмовників і запрошувати їх до мережі обміну миттєвими повідомленнями;
· налаштовувати списком контактів;
· надсилати та отримувати повідомлення;
· надсилати й отримувати файли в програмі обміну миттєвими повідомленнями;
· реєструватися й спілкуватися в чаті;
· реєструватися в інтернет- форумі;
· брати участь в обговореннях на інтернет – форумах.
 32
 Реєстрація в службі обміну миттєвими повідомленнями. Створення й ведення списку контактів, надсилання текстових, графічних та відеоповідомлень.
Практична робота №13: "Обмін миттєвими повідомленнями"

 266-267
 33
 Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь в обговореннях. Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування.
Практична робота №14: "Спілкування на форумах та в чатах"

267-282-283 
34 
Узагальнення та систематизація знань 



Тематичне оцінювання 4 



 35
Семестрове оцінювання 




Немає коментарів:

Дописати коментар